جلسه‌ی بورد مشورتی تخم اصلاح شده بذری دایر شد

user-admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۴/۱ - ۱۱:۴۳
جلسه‌ی بورد مشورتی تخم اصلاح شده بذری دایر شد


۳۱ جوزا ۱۴۰۱ ه‍.ش
جلسه‌ی بورد مشورتی تخم اصلاح شده بذری تحت رهبری مولوی صدراعظم معین مسلکی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دایر شد.
این جلسه در تالار  جلسه‌های معینیت زراعت و مالداری دایر شده بود که در آن روساء ریاست عمومی تحقیقات، احصایه، شرکت تولید تخم بذری، اتحادیه تولید کنندگان تخم و سازمان غذایی جهان(FAO) در آن اشتراک داشتند و ماحول موضوع بحث نموده و نظریات خویش را شریک ساختند.
معین مسکلی وزارت زراعت گفت:" جای خرسندی است که در چنین نشست اشتراک می‌کنم، تولید تخم باکیفیت و توزیع آن به دهقانان برای بهبود زندگی مردم، زراعت و تمام ملک موثر است، بدون شک که شریک سازی نظریات و تلاش‌ها در این زمینه نتیجه مثبت دارد، خداوند ج نعمت‌ها را به مردمی زیاد می‌کند، در صورت ای‌که اعمال نیک انجام دهند و برای بهبود زنده‌گی مردم کار می‌کنند".
این جلسه بعد از مشوره و شریک سازی نظریات پیرامون تعین قیمت تخم و تولید گندم  اتمام یافت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS