جلسه‌ای جهت دریافت فرصت‌های تجارتی و اقتصادی در ولایت بدخشان دایر شد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۹/۲۱ - ۱۰:۲
جلسه‌ای جهت دریافت فرصت‌های تجارتی و اقتصادی در ولایت بدخشان دایر شد

نشستی تحت عنوان بازنگری و ارزیابی فرصت‌های تجارتی و اقتصادی ولایت بدخشان در سالون کنفرانس‌های هوتل قصر کوکچه از سوی ریاست زراعت و دفتر ولایتی ملل متحد (UNAMA)   برای افغانستان تدویر گردید.
در این جلسه قاری قطب الدین دهنوی رئیس زراعت و قاری عبدالباسط لطیفی رئیس اقتصاد به نمایندگی از ادارات امارتی ولایت بدخشان مجلس را افتتاح نمودند. 
همچنان در مورد فرصت‌های خوب سرمایه گذارای در بخش‌های زراعت، مالداری و معادن صحبت نموده تاکید کردند که فرصت‌های رشد و انکشاف اقتصاد بدخشان وابسته به همین سکتورها می‌باشد. 
در این جلسه نمایندگان از ریاست تجارت و صنعت، اتاق و صنایع، معادن، اعضای شورای علماء و شماری از تاجران و متشبثین ولایت بدخشان اشتراک داشتند.
 در بحث آزاد هر یک از نماینده‌های ادارات روی دریافت ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی این ولایت صحبت نمودند. در آخر فیصله صورت گرفت تا یک تیم مسلکی با ترکیب ادارات سکتوری در سطح ولایت ایجاد شود تا طرح‌ جامع رشد سکتوری خصوصی و فرصت‌های سرمایه گذاری را در بخش‌های مختلف آماده نموده و آن را به دسترس نهادهای مربوط قراردهند تا براساس آن سرمایه گذاران بتوانند کار نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS