جلسه‌ای جهت بازاریابی برای محصولات زراعتی در وزارت زراعت برگزار شد 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۰
جلسه‌ای جهت بازاریابی برای محصولات زراعتی در وزارت زراعت برگزار شد 

جلسه‌ای در معینیت زراعت و مالداری وزارت زراعت به منظور بازاریابی برای محصولات زراعتی به رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور خان محمد فروتن رئیس و اعضای اتاق زراعت و مالداری افغانستان برگزار شد. 
در این جلسه پیرامون چگونگی بازاریابی، دریافت بازار مناسب برای فروش و صادرات محصولات زراعتی دهاقین کشور بحث گفتگو صورت گرفت.
معین زراعت و مالداری به حاضران گفت چون فصل برداشت حاصلات میوه، سبزی و غله افغانستان می‌باشد؛ از همین امروز این نشست را دایر نمودیم تا در مورد دریافت بازار مناسب و فروش محصولات صحبت کنیم".
اعضای اتاق زراعت و مالداری نظریات خویش را در مورد آوردن سهولت در صادرات، تعرفه، مالیه، عشر، زکات و ترانسپورت محصولات داخلی بیان کرده و خواستار همکاری رهبری وزارت زراعت به آن شدند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS