تدویر جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب ولایت بلخ 

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۷
تدویر جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب ولایت بلخ 

۳۰ دلو ۱۴۰۲ هـ.ش
شصت‌وسومین جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین‌ و استرداد زمین‌های امارتی ولایت بلخ با اشتراک اعضاء هیئت تحت ریاست مولوی شمس‌الدین خالد رئیس زراعت و رئیس هیئت تخنیکی دایر گردید.
در این جلسه پیرامون حفر چاهای عمیق بالای زمین‌های امارتی، افتتاح حساب امانت بانکی جهت جمع آوری عواید ملکیتها، ارائه گزارش هیآت موظف در قسمت تثبیت موقعیت و متصرفین جایداد زورمندان، بررسی دوسیه‌های منازعات چندین منطقه، صحبت پیرامون بررسی۸۰۰ جریب زمین خاک سفید ولسوالی کشنده، بررسی دوسیه‌های شهرک‌های برادران، ناصر خسرو بلخی، آزادی، استقلال و ترکمن علی خانی صحبت گردید.

خبرهای تازه

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۱۶:۱۲
Background image

در کندهار کار ساخت ۱۵ باب سبزخانه به ارزش ۶.۱ میلیون افغانی آغاز شد

۳۱ جوزا ۱۴۰۵ هـ.ش
۵ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ هـ.ق
با هماهنگی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کندهار، با حمایت مالی برنامه انکشافی ملل متحد، همکاری تخنیکی مؤسسه بنیاد صلح و تحت نظارت. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۱۶:۹
Background image

زمین از سوی وزارت زراعت به وزارت معارف انتقال داده شد

۳۱ جوزا ۱۴۰۵ هـ.ش
۵ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ هـ.ق
مسئولان ریاست امور اراضی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری می‌گویند که بر اساس فرمان عالیقدر امیرالمؤمنین، قرارداد انتقال زمین میان ریاست. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۱۶:۵
Background image

در ننگرهار برای صدها خانواده ماشین‌های خشک‌کردن سبزیجات و میوه‌ها توزیع شد و ساخت سبزخانه‌ها آغاز گردید

۳۱ جوزا ۱۴۰۵ هـ.ش
۵ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ هـ.ق
در نتیجه تلاش‌های ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت ننگرهار، با حمایت مالی سازمان غذا و زراعت ملل متحد و همکاری تخنیکی مؤسسه مشورتی و. . .

بازگشت به خبرها