تاکید معین مالی و اداری بر تکمیل مراحل بودجوی سال ۱۴۰۲ 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ - ۹:۴۵
تاکید معین مالی و اداری بر تکمیل مراحل بودجوی سال ۱۴۰۲ 

جلسه‌ای به منظور بررسی میزان مصرف بودجه  انکشافی سال ۱۴۰۲ هجری شمسی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری  به رهبری ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری این وزارت  با حضور رئیس و مسوولان ریاست مالی و حسابی و  روئسای ریاست‌های سکتوری این وزارت برگزار شد.
این جلسه که در معینیت مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برگزار شده بود در آن پیرامون میزان مصرف بودجه انکشافی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و تطبیق پروژها  در سکتورهای، زراعت، مالداری، آبیاری، منابع طبیعی و اراضی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری با تاکید بر تکمیل مراحل بودجوی امسال به  به تمام ریاست‌های که در سال ۱۴۰۲ بودجه انکشافی داشتند هدایت داد تا تمام مراحل بودجوی پروژهای انکشافی  خویش را قبل از ختم میعاد زمانی تعین شده  وزارت مالیه تکمیل نمایند تا در آینده در دریافت بودجه برای وزارت زراعت مشکلی پیش نیاید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS