به دوصد زن در ولایت تخار فارم‌های کوچک مرغداری ساخته می‌شود

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۲ - ۱۰:۵۲
sss

به دو صد زن در  مرکز و ولسوالی بهارک ولایت تخار فارم ۳۰ قطعه‌ای مرغ تخمی و ۷۵ کیلو مواد خوراکه آن از سوی کمیته هالند  تحت نظارت ریاست زراعت ولایت تخار توزیع می‌شود.
 طی برنامه‌ای روند توزیع مرغ‌های تخمی پروژه طیور کمیته هالند بعد تکمیل پروسیجر واکسیناسیون و قرنطین مرغ‌ها، تایید  کیفیت دانه مرغ توسط لابراتوار مرکز و آماده شدن مرغانچه‌‌ها با حضور نماینده‌های از ریاست‌های زراعت و  اقتصاد افتتاح گردید.
در جریان این برنامه به تعداد ۲۰۰ نفر مستفیدین خانم که قبلا انتخاب گردیده اند تحت چتر  ۱۵ شورا در مرکز و ولسوالی بهارک برای هر نفر به تعداد ۳۰ قطعه مرغ تخمی همراه با 75کیلو دانه بشمول کیت های مربوط آن توزیع می شود که  در مجموع به ۲۰۰ نفر مستفید شونده‌گان به تعداد  شش هزار قطعه مرغ و ۱۵ تن دانه توزیع می‌گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۰:۳۶
Background image

تلاش‌های وزیر زراعت جهت خدمت رسانی به دهقانان و مالدارن کشور 

۴ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری به منظور حل مشکلات دهقانان، مالدارن و سایر شهروندان کشور با دها تن از باشندگان ولایت‌های مختلف کشور دیدار کرده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۴:۵۰
Background image

تفتیش از مزارع تخم‌های اصلاح شده در ولایت بلخ 

۳ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بلخ از مزارع نباتات تابستانی چون سویابین، رومی، جواری، ماش، پخته، لوبیا و شالی که شامل ورایتی های مختلف نباتات می شد تفتیش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۳:۵۰
Background image

توزیع پیاز زعفران به شماری از دهقان ولسوالی چمتال ولایت بلخ

۳ میزان ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بلخ به همکاری موسسه دست به دست در آن ولایت به شماری از دهقان زعفران کار ولسوالی چمتال آن ولایت پیاز زعفران توزیع کرد.
موسسه دست به. . .

BACK TO NEWS