برنامه مجادله  علیه ملخ در  ولایت بغلان راه اندازی شد

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۱:۴۲
برنامه مجادله  علیه ملخ در  ولایت بغلان راه اندازی شد

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان طبق پلان ریاست حفاظه نباتات وزارت زراعت در همکاری سازمان خوراک و زراعت ملل متحد کمپاین مجادله علیه آفت ملخ را عملآ از دشت خواجه الوان ولسوالی دند غوری آن ولایت آغاز نمودند. 
این برنامه به اساس پلان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت به حمایت مالی دفتر سازمان خوراک و زراعت ملل متحد  در افغانستان  از سوی تیم فنی و مسلکی حفاظه نباتات ریاست زراعت بغلان با حضور قاری محراب الدین بلال رئیس زراعت آبیاری و مالداری، استاد مرجان همت آمر تنطیم همه جانبه آفات ریاست حفاظه نباتات وزارت زراعت و مسؤل سوپر وایزر زون شمال شرق عملآ از دشت خواجه الوان ولسوالی دند غوری آغاز گردید. 
همچنان این کمپاین در ولسوالی (بغلان مرکزی، دهنه غوری، دوشی، نهرین و سایری ولسوالی های) که تحت خطر این آفت است تطبیق می گردد.
در ابتدای پروگرام قاری محراب الدین بلال برای کارمندان بخش مربوطه در مورد تطبیق این کمپاین هدایت لازم را نموده ثانیآ مرجان همت پیام مقام وزارت را برای کارمندان ریاست زراعت بیان داشته و نیز در مورد پرامون مجادله ملخ نیز معلومات مفصل را بیان داشت.
همچنان خان محمد باشنده دشت خواجه الوان از این اقدام ریاست زراعت ابراز خرسندی نموده و بر تداوم همچنین پروگرام  ها تاکید نمودند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS