برنامه‌ی قرضه‌دهی به دهقانان بامیان آغاز شد

mail-admin
شنبه ۱۳۹۸/۵/۵ - ۱۰:۵۳
بامیان

۵ اسد ۱۳۹۸
برنامه‌ی قرضه‌دهی به دهقانان به منظور رشد و معیاری‌سازی تولید، در محفل بزرگی با حضور نصیراحمد درانی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در بامیان آغاز شد. در چارچوب این برنامه از طریق صندوق انکشاف زراعت، ۱۸۰ میلیون افغانی به دهقانان بامیان قرضه داده می‌شود.
مسوولان کوپراتیف‌ها، دهقانان، بزرگان ولسوالی‌ها و مرکز ولایت بامیان، در محفلی که به منظور آغاز این برنامه در منطقه‌ی دره‌ی دکانی ولایت بامیان برگزار شده بود، حضور داشتند.
نصیراحمد درانی وزیر زراعت در این برنامه سخنرانی کرد و گفت که هدف آنان رشد و معیاری‌سازی تولید و در نهایت رشد اقتصادی دهقانان است تا بتوانند در دسترخوان‌شان تغییر مثبت به میان بیاید.

هم‌چنان محمدطاهر زهیر، والی بامیان در مراسم افتتاح برنامه‌ی قرضه‌دهی به دهقانان بامیان گفت که این یک اقدام ارزش‌مند برای رشد اقتصاد دهقانان از طریق افزایش تولید و معیاری‌سازی آن است.

در همین حال، سیدعباس جعفری، به نماینده‌گی از دهقانان سخنرانی کرد. او ضمن تشکر از نصیراحمد درانی برای ارایه‌ی خدمات بهتر به دهقانان گفت این قرضه‌ها می‌تواند به رشد کاروبار دهقانان کمک کند و در این زمینه اثرگذار باشد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS