بازدید معین زراعت و مالداری از غرفه‌های نمایشگاه محصولات زراعتی

mail-admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۳:۲۲
بازدید معین زراعت و مالداری از غرفه‌های نمایشگاه محصولات زراعتی

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از غرفه‌های سی‌ومین نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی وزارت زراعت که در بادام باغ کابل برگزار گردیده بازدید کرد.
در جریان این بازدید که شما ی از روئسای وزارت زراعت معین زراعت و مالداری را همراهی می کردند معین  وزارت زراعت نظریات، پیشنهادات و مشکلات غرفه داران را استماع نموده و هدایات لازم را  جهت بهبود امور نمایشگاه به مسوولان مربوطه سپرده و همچنان جهت بهبود امور نمایشگاه به مسوولان برگزاری نمایشگاه رهنمایی‌های لازم را انجام داد.
معین زراعت و مالداری برگزاری چنین نمایشگاه ها را جهت رشد سکتور زراعت و مالداری کشور موثر دانسته و از باشنده گان کابل و سایر ولایت کشور خواست که جهت حمایت از محصولات داخلی در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی که از سوی وزارت زراعت برگزار شده است اشتراک نمایند.
سی‌ومین نمایشگاه محصولات زراعتی در فصل بهار از ۱۲ الی ۱۵ ثور سال ۱۴۰۳ توسط وزارت زراعت  برگزار گردیده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

BACK TO NEWS