ایجاد کمیته حالت اضطرار جهت رسیدگی به حوادث طبیعی در ولایت بدخشان 

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰
ایجاد کمیته حالت اضطرار جهت رسیدگی به حوادث طبیعی در ولایت بدخشان 

۱۴ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش
کمیته حالت اضطرار تحت ریاست مولوی خان محمد حاجی اسد رئیس دفتر مقام ولایت با حضور داشت روساء ریاست‌های مالی و تاُمیناتی ولایت، زراعت، حوادث، مهاجرین، سرحدات، محیط زیست و مسوول رادیو تلویزیون ملی در ساختمان ولایت طی نشستی ایجاد گردید.
رئیس دفتر والی بدخشان در نخستین جلسه این کمیته گفت، کمیته مذکور نظر به هدایت قاری محمدایوب خالد والی بدخشان به منظور رسیدگی جدی و فوری به متضررین و آسیب دیدگان حوادث طبعی اخیر به سطح این ولایت ایجاد می‌گردد.
وی افزود کمیته یاد شده مکلف است آمار و ارقام متضررین را نظر به ساحه کاری شان جمع‌آوری و در خدمت کمیته قرار دهد تا رسیدگی لازم به آسیب دیدگان صورت گیرد.
در ادامه این جلسه روی چگونگی انتخاب رییس، منشی و اعضای کمیته بحث صورت گرفته و اعضای جلسه با اتفاق آراء قاری امین‌الله طیب معاون ولایت را به صفت رئیس، مولوی قاضی خیرالله حکیمی رئیس مالی و تاُمیناتی ولایت را به صفت منشی و ریاست‌های دفتر مقام ولایت، مبارزه با حوادث، امور مهاجرین، سرحدات، شورای علما، زراعت، محیط زیست، آمریت رادیو تلویزیون ملی را به حیث اعضای این کمیته برگزیدند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS