امضاء تفاهم‌نامه ساده‌سازی پروسه‌های اداری بین وزارت زراعت و اداره اصلاحات اداری 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۷ - ۱۵:۱۱
امضاء تفاهم‌نامه ساده‌سازی پروسه‌های اداری بین وزارت زراعت و اداره اصلاحات اداری 

۱۷ جوزا ۱۴۰۲ هـ.ش
تفاهم‌نامه ساده‌سازی پروسه‌های اداری بین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی اداره امور در مقر آن اداره به امضاء رسید.
این تفاهم‌نامه میان مولوی عطاءالله‌عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، مولوی نورالحق ‌انور رئیس عمومی اداره امور و مولوی عبدالحنان عارف رئیس اداره خدمات ملکی به امضاء رسید. در محفل امضاء این تفاهم‌نامه مولوی فضل‌الباری فضلی معین مالی و اداری وزارت زراعت، روساء هر دو اداره و خبرنگاران حضور داشتند.
مولوی عطاءالله‌عمری وزیر زراعت آوردن سهولت و عرضه خدمات به مردم را از مسوولیت‌های سنگین نظام و حکومت عنوان نمود افزود" عرضه خدمت به مردم و آوردن سهولت در ادارات از مکلفیت‌های امارت اسلامی می‌باشد، کوشش می‌کنیم راه‌های طولانی کار در ادارات را کوتاه بسازیم و مردم از ادارات دولتی راضی باشند، هر قدر در ادارات پروسه‌ها ساده شود به همان اندازه فساد و کم‌کاری پائین می‌آید و مشکلات مردم نیز کاهش می‌یابد، این مسئله در دین مبارک اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است و الله‌"ج" و حضرت بهترین مخلوقات محمد"ص" در قسمت سهولت به مردم در قرآنکریم و احادیث تاکید نموده‌اند، از این پروسه با تمام توان حمایت می‌کنیم و آماده هر نوع همکاری می‌باشیم، سهل‌سازی در کارها مردم را به حکومت نزدیک می‌سازد، اداره زراعت کارش با دهقانان و مردم می‌باشد، از همین رو ما هم تلاش این هستیم که بتوانیم مالداران و دهقانان را با خود نزدیک ساخته و در زندگی آن‌ها تغییر مثبت بیاوریم هر قدر در کارها آسانی بیاید به نفع نظام و مردم است".
در همین حال  مولوی نورالحق ‌انور رئیس اداره امور به ایراد سخن پرداخته و در صحبت‌هایش گفت:". این کار پیام خوش و گامی در راستای آوردن تغییر در ادارات و اصلاحات می‌باشد، این کار در اصل عبادت است که سبب کامیابی دنیا و آخرت مسلمان‌ها میشود، هدف از این کار ازمیان برداشتن فاصله میان حکومت و مردم می‌باشد، این کار را در عمل انشاءالله پیاده می‌کنیم".
همچنان عبدالحنان عارف رئیس اصلاحات اداری و خدمات ملکی صحبت نموده هدف از این کار را آوردن تغییر در ادارات برای خدمت صادقانه به مردم بیان کرد.
این تفاهم نامه در حالی امضا می شود که شماری از باشنده‌گان از پروسه های زمانگیر و جنجالی مراسلات اداری در ادارات شکایت دارند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۴۰
Background image

برنامه آگاهی‌دهی راجع به اهمیت علفچرها در ولسوالی قادس ولایت بادغیس دایر شد 

برنامه آموزشی پيرامون اهمیت و استفاده درست ازعلفچرهای عامه برای مالداران ولسوالی قادس ولایت بادغیس از سوی کارمندان ریاست زراعت آن ولایت دایر گردید.
آمریت منابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳۳
Background image

نشست مشورتی مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با اعضای کمیته هالند برای افغانستان 

نشست مشورتی با اشتراک مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، مدیریت های خدمات زراعتی و مالداری ولسوالی‌ها، و مسئولان کميته هالند و ده‌ها تن از مالداران در فارم شگوفان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲۹
Background image

کمپاین مبارزه با ملخ‌ها در ولسوالی رباط سنگی هرات آغاز شد

مسئولان در ولسوالی رباط سنگی هرات ‌می‌گویند از دو روز به این‌سو ملخ‌ها به کشت و زارهای زراعتی دهقانان این ولسوالی هجوم آورده اند و  کمپاین نا بودی آن‌ها آغاز شده تا از ضرر رساندن به کشت. . .

BACK TO NEWS