اطلاعیه به فعالان سکتور زراعت: به بیست‌و‌سومین نمایشگاه محصولات زراعتی بپیوندید!

mail-admin
نمایشگاه

اطلاعیه به فعالان سکتور زراعت
به بیست‌و‌سومین نمایشگاه محصولات زراعتی بپیوندید!

اطلاعیه به فعالان سکتور زراعت

قرار است بیست‌و‌سومین نمایشگاه محصولات زراعتی برای اولین بار در فصل تابستان برای سه روز از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ ماه اسد سال ۱۳۹۸ مصادف با ۰۶ تا ۰۸ آگست سال ۲۰۱۹ با گسترده‌گی بیش‌تر در بادام‌باغ کابل برگزار گردد.
محصولات خوش‌کیفیت زراعتی، باغداری، مالداری، تولیدات پروسس‌شده‌ی زراعتی و مالداری، صنایع دستی، ماشین‌آلات زراعتی، زعفران ناب افغانی، نباتات و گیاهان طبی، تجهیزات آبیاری، نهال‌های مثمر و غیر مثمر، دستگاه‌های تولید برق آفتابی، فعالیت‌های زراعتی و سرگرمی‌های دل‌خواه‌تان، در این برنامه به نمایش گذاشته می‌شود. فراهم‌سازی زمینه‌های تفاهم، عقد قراردادهای سرمایه‌گذاری، همکاری و تقویت روابط متقابل و پخش اشتهارات به طور گسترده از دیگر مزیت‌های این رویداد است.
بناً به آگاهی همه شرکت‌هایی که در بخش تولید محصولات زراعتی، باغداری، مالداری و آبیاری کار می‌کنند، رسانیده می‌شود که برای بازاریابی محصولات‌شان در بیست‌و‌سومین نمایشگاه محصولات زراعتی، غرفه‌های نمایشگاه توزیع می‌گردد. از اکنون تا ۱۰ اسد می‌توانند جهت ثبت و اخذ غرفه‌ها به آمریت نمایشگاه زراعتی، ریاست انکشاف سکتور خصوصی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و یا به شماره‌ها و ایمیل زیر تماس بگیرند: 
۰۷۸۱۹۸۰۱۸۰ / ۰۲۰۲۹۲۲۴۴۰ 
agfair@mail.gov.af
یادآوری: درخواست‌ها بعد از ۱۰ اسد ۱۳۹۸پذیرفته نمی‌شود. قابل تذکر است غرفه‌هایی که در فوق به طور مشرّح از آن‌ها تذکر به عمل آمده است برای سه روز تا ختم نمایشگاه متذکره به دسترس شرکت‌ها، پروژه‌ها، کوپراتیف‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های زراعتی، صنایع دستی و ریاست‌های مربوطه وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با شرایط قرار داده می‌شود.

آخرین اطلاعیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۷
Background image

با گرفتن غرفه در میله دهقان و نمایشگاه محصولات زراعتی بهاری سال ۱۴۰۳ تولیدات خود را به فروش برسانید

قرار است جشن دهقان و سی‌ومین نمایشگاه محصولات زراعتی از طرف ریاست انکشاف سکتور خصوصی وزارت زراعت برای چهار روز از تاریخ دوازدهم الی پانزدهم ثور سال ۱۴۰۳ هجری شمسی با اشتراک صدها . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۳ - ۱۵:۴۲
Background image

در بیست و نهمین نمایشگاه  خزانی محصولات زراعتی غرفه بگیرید و تولیدات خود را به فروش برسانید

قرار است بیست‌ونهمین نمایشگاه خزانی  محصولات زراعتی از طرف ریاست انکشاف سکتور خصوصی وزارت زراعت برای چهار روز از تاریخ بیست‌وشش تا بیست‌نهم میزان سال ۱۴۰۲ هجری شمسی با اشتراک صدها . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱/۲۹ - ۹:۲۱
Background image

اطلاعیه در رابطه به ایجاد حساب بانکی مشخص برای گردآوری زکات مسلمین

اطلاعیه در رابطه به ایجاد حساب بانکی مشخص برای گردآوری زکات مسلمین
برادران و خواهران مسلمان از سراسر جهان به ویژه افغانستان عزیز!
نیک می دانید، پرداخت زکات شما به امارت اسلامی این قدرت . . .

بازگشت به اطلاعیه ها