ارزیابی کارمندان تحت حمایت پروژه‌ی «تغییر/Change» وزارت زراعت آغاز شد

content_admin
دوشنبه ۱۳۹۸/۸/۱۳ - ۱۵:۳۰
 ارزیابی کارمندان تحت حمایت پروژه‌ی «تغییر/Change» وزارت زراعت آغاز شد

۱۳ عقرب ۱۳۹۸
ارزیابی آن عده کارمندان وزارت زراعت که در چارچوب پروژه‌ی «تغییر» کمیسیون مستقل اصلاحات اداری استخدام شده‌اند، آغاز شد. در این برنامه، آن شمار کارمندان که قراردادهای‌شان از آغاز جنوری تا پایان دسامبر ۲۰۱۹ باشد، کارکردشان ارزیابی می‌شود.
پلان این ارزیابی را ریاست انکشاف منابع کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی ساخته و از سوی نصیراحمد درانی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری منظور شده است.
به اساس این پلان، این ارزیابی با حضور نصیراحمد درانی وزیر زراعت و محمدطاهر ایوب رییس منابع بشری و فواد حقبین نماینده‌ی کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی صورت می‌گیرد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۶
Background image

نظارت از جریان کار اعمار چکدم  در قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار ولایت فاریاب

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب از جریان پیشرفت کار پروژه آبیاری اعمار چکدم قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار با حضور نماینده‌گان مقام ولایت، ریاست‌های شهرسازی و اقتصاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۰
Background image

تطبیق کمپاین مبارزه علیه ملخ در ولسوالی شولگره ولایت بلخ 

کارمندان فنی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری کمپاین مبارزه علیه ملخ را در چندین منطقه ولسوالی شولگره ولایت بلخ تطبیق نمودند.
قریه‌جات کابل قشلاق، بهرام گورعلیا، شورچه، ازبیکیه و دلان اقچه. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۳۸
Background image

جلوگیری از غصب زمین‌های امارتی در ولسوالی بلخ ولایت بلخ

اعضای هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمینهای غصب شده امارتی در ولایت بلخ  غرض جلوگیری از غصب زمین‌های امارتی به قریه نوارد کوتگی ولسوالی بلخ سفر نموده و آبادی‌ها انجام شده در. . .

BACK TO NEWS