آغاز فعالیت دو باب کلینیک حیوانی جدید در  دو ولسوالی ولایت تخار

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱ - ۹:۲۴
آغاز فعالیت دو باب کلینیک حیوانی جدید در  دو ولسوالی ولایت تخار

مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت تخار از آغاز فعالیت دو باب کلینیک صحت حیوانی در ولسوالی های ورسج و اشکمش آن ولایت به همکاری کمیته هالند خبر می دهند.
به اساس تقاضای مکرر مالداران دور دست ولسوالی‌های ورسج و اشکمش  از طریق ولسوالی‌های مربوطه شان، کمیته هالند دو نفر فارغان صنوف دوازدهم را مطابق به پیشنهاد مردم و موافقه ولسوالی انتخاب و جهت فراگیری کورس شش ماهه پاراوترنری به مرکز آموزشی دفتر مذکور در کابل فرستاده بود. دوره آموزش را موفقانه سپری کردند و دو باره به ولسوالی‌های ورسج و اشکمش برگشت نموده و کلینیک ایجاد نمودند.
بخاطر آغاز فعالیت پرسونل مذکور  با حضور آمر مالداری و صحت حیوانی و مدیر عمومی پلان و برنامه‌های ریاست زراعت وسایل، وسائط و تجهیزات و ادویه تهییه شده از جانب دفتر برای فارغین مذکور تسلیم داده شد. هنگام آغاز فعالیت این دو پاراوتر نر از ایشان خواسته شد که از امکانات فوق در جهت رسیدگی به مشکلات مالداران استفاده نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۶:۲۱
Background image

جلسه بودجه معینیت زراعت و مالداری دایر شد 

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه بودجه در معینیت زراعت و مالداری وزارت زراعت تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور روساء تحت اثر معینیت برگزار شد. 
در این مجلس معین زراعت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۲:۵۶
Background image

به شش هزار دهقان در پنجشیر تخم بذری اصلاح شده گندم و کودهای کیمیاوی توزیع خواهد شد

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پنجشیر می‌گوید در آینده نزدیک از سوی این اداره به ۶ هزار دهقان در این ولایت تخم بذری اصلاح شده گندم و دو نوع کود کمیاوی سیاه و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۲:۹
Background image

سفر هیئت تخنیکی وزارت زراعت به‌منظور بازنگری سرحدات و نواحی شاروالی‌های ولایات پکتیا، لوگر، کاپیسا و پنجشیر

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
به سرپرستی  ریاست عمومی انسجام امور شاروالی‌های اداره امور امارت اسلامی افغانستان یک تیم متشکل از انجنیران ریاست کارتوگرافی اداره اراضی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری. . .

BACK TO NEWS