آغاز فعالیت یک شرکت تولید کود عضوی به هزینه ۱٠ میلیون افغانی در ولایت کندز 

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱ - ۱۰:۴۲
یک شرکت تولیدی کود عضوی پلیت مرغی با سرمایه گذاری شخصی ۱٠ میلیون افغانی در ولسوالی علی آباد ولایت کندز افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

یک شرکت تولیدی کود عضوی پلیت مرغی با سرمایه گذاری شخصی ۱٠ میلیون افغانی در ولسوالی علی آباد ولایت کندز افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.
این شرکت تولید کود عضوی پلیت مرغی در حضور داشت عبدالغفار صدیقی سرپرست ریاست زراعت ولایت کندز، آمرین و مدیران ریاست زراعت، قومندان امنیه ولسوالی علی آباد، مدیر استخبارات ولسوالی، مدیر خدمات زراعتی ولسوالی، سرمایه گذاران و دهقانان ولسوالی علی آباد افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه این شرکت عبدالغفار "صدیقی" سرپرست ریاست زراعت و مقامات محلی این ولایت از تلاش‌های انجام‌شده برای توسعه زیرساخت‌های زراعتی در ولسوالی علی آباد ولایت کندز اظهار قدردانی کردند. آنها ابراز امیدواری کردند که این اقدام منجر به رشد و توسعه پایدار در بخش زراعت این ولایت شود.
این شرکت که با استفاده از روش های مدرن راه‌اندازی شده است، ظرفیت تولید حجم بالایی از کود عضوی پلیت مرغی را دارد که می‌تواند نیازهای دهقان محلی را به کودهای با کیفیت و طبیعی برآورده سازد. 
با فعالیت این شرکت، انتظار می‌رود که تولیدات زراعتی در ولایت کندز افزایش یابد و به بهبود حاصل‌خیزی خاک و افزایش محصولات زراعتی کمک کند. همچنین، این پروژه به ایجاد فرصت‌های شغلی برای مردم محلی کمک می‌کند و می‌تواند به کاهش فقر در منطقه یاری رساند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۶:۲۱
Background image

جلسه بودجه معینیت زراعت و مالداری دایر شد 

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه بودجه در معینیت زراعت و مالداری وزارت زراعت تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور روساء تحت اثر معینیت برگزار شد. 
در این مجلس معین زراعت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۲:۵۶
Background image

به شش هزار دهقان در پنجشیر تخم بذری اصلاح شده گندم و کودهای کیمیاوی توزیع خواهد شد

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پنجشیر می‌گوید در آینده نزدیک از سوی این اداره به ۶ هزار دهقان در این ولایت تخم بذری اصلاح شده گندم و دو نوع کود کمیاوی سیاه و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۲:۹
Background image

سفر هیئت تخنیکی وزارت زراعت به‌منظور بازنگری سرحدات و نواحی شاروالی‌های ولایات پکتیا، لوگر، کاپیسا و پنجشیر

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
به سرپرستی  ریاست عمومی انسجام امور شاروالی‌های اداره امور امارت اسلامی افغانستان یک تیم متشکل از انجنیران ریاست کارتوگرافی اداره اراضی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری. . .

BACK TO NEWS