کار ۷۷۰ پروژه جدید زراعتی در غزنی شروع شد

user-admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۲/۲۹ - ۹:۷
کار ۷۷۰ پروژه جدید زراعتی در غزنی شروع شد


۲۹ ثور ۱۳۹۹
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، کار اجرای ۷۷۰ پروژه جدید را از طریق برنامه‌‎ی مدیریت محصولات زراعتی در ولایت غزنی آغاز کرد.
این پروژه‌ها شامل ساخت کشمش‌خانه، ذخیره‌گاه کچالو و پیاز، سردخانه‌های صفرانرژی سارک برای نگهداری میوه تازه و توزیع دستگاه‌های آفتابی خشک‌کننده میوه و سبزی تازه برای شماری از دهقانان به ویژه زنان، می‌شود. کار تطبیق این پروژه‌ها تا دو ماه آینده به پایان خواهد رسید.
۹۰ درصد هزینه اجرای این پروژه‌ها توسط وزارت زراعت و ۱۰ درصد باقی توسط دهقانان و باغداران مستفیدشونده داده می‌شود.
ریاست زراعت ولایت غزنی می‌گوید که این پروژه‌ها در مرکز و تمام ولسوالی‌های این ولایت تطبیق می‌گردد و در جریان تطبیق آن ۷۵۰ تن از فارغ‌التحصیلان رشته‌های زراعت و انجنیری به صورت موقتی صاحب کار می‌شوند. این ریاست تاکید دارد که اجرای این پروژه‌ها برای نُه هزار و ۵۰۰ نفر فرصت کاری دایمی ایجاد می‌کند.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۴۰
Background image

برنامه آگاهی‌دهی راجع به اهمیت علفچرها در ولسوالی قادس ولایت بادغیس دایر شد 

برنامه آموزشی پيرامون اهمیت و استفاده درست ازعلفچرهای عامه برای مالداران ولسوالی قادس ولایت بادغیس از سوی کارمندان ریاست زراعت آن ولایت دایر گردید.
آمریت منابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری. . .

BACK TO NEWS