سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت فاریاب 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۳۱ - ۱۵:۵۴
سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت فاریاب 

۳۱ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و  جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت فاریاب سفر کرده است.
این هیئت که به رهبری مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری  عشر و با حضور ملا محمد حسن مزمل آمر مصارفات و معاشات، ملا رحیم دل آمر عشر، یعقوب متخصص گزارش دهی عشر و  محمود مدیر برسی زکات  ریاست متذکره جهت نظارت و بررسی از فعالیت‌های کارمندان عشر و زکات ولایت فاریاب به آن ولایت سفر کرده اند با کارمندان ریاست زراععت ولایت فاریاب دیدار کردند.
در این دیدار هیئت متذکره هدف سفر شان را به کارمندان بخش عشر و زکات ولایت فاریاب بیان کرده و خواستار همکاری آن ها در تطبیق آن شدند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS