جلسه هییت تخنیکی جلوگیری از غصب در ولایت نیمروز برگزار شد 

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۱:۵۳
جلسه هییت تخنیکی جلوگیری از غصب در ولایت نیمروز برگزار شد 

۱ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
نشست هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین‌های امارتی  و استرداد زمین‌های غصب شده در مقر ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت نیمروز به سرپرستی مولوی شیراحمد رفیع رییس زراعت و با حضور اعضای آن  برگزار شد.
مکاتیبی که در جریان هفته به هیئت تخنیکی که از جانب کمیسیون مرکزی راجع گردیده بود توسط منشی قرائت گردید و در مورد آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
بعدا هیئت مسلکی جهت تطبیق قباله ۳هزار  متر مربع زمین وقفی به سرپرستی رئیس ارشاد، حج و اوقاف و اشتراک آمر قضایای امارت، مدیر اراضی و نماینده شاروالی تعیین و توظیف شدند تا قباله را تطبیق و گزارش را به هیئت ارائه بدارند.
سپس در مورد مرعی عامه منطقه تاگرشک بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیم بر این شد که به ولسوالی مربوطه مکتوب داده شود تا ساخت و ساز جدید منع شود.
سپس گزارش هیئت اعزامی به هیئت ارائه شد و در مورد آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در اخیر جلسه با دعای خیر به پایان یافت.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS