جلسه‌ای به منظور منسجم سازی عواید وزارت زراعت برگزار شد 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۴:۲۸
جلسه‌ای به منظور منسجم سازی عواید وزارت زراعت برگزار شد 

۱۹ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه ای به رهبری ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با حضور روئسا و مسوولان ریاست‌های عایداتی و سکتور وزارت زراعت به منظور تثبیت، جمع آوری و  انسجام عواید وزارت زراعت برگزار شد.
این جلسه که به منظور  انسجام و افزایش دهی عواید وزارت زراعت برگزار شده بود از سوی اشتراک کننده گان  پیرامون چگونگی تثبیت، جمع آوری و دریافت سرچشمه‌های جدید عایداتی که با مصارف کمتر عاید بیشتر بدست آید، تعین هدف مشخص جهت جمع آوری عواید در سال ۱۴۰۳ برای ریاست‌های ولایتی، ایجاد طرح های مشخص جمع آوری عواید در بخش‌های مختلف وزارت زراعت بحث و تبادل نظر صورت گرفت که در زمینه تصامیم لازم نیز  اتخاذ گردید.
ملا آغاجان «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در این جلسه بر تامین مصارف از عواید داخلی تاکید کرده و به تمام روئسای وزارت زراعت، آبیاری و مالداری هدایت داد که سرچشمه‌های عایداتی را که سبب افزایش عواید و به خود بسنده گی وزارت زراعت می‌شود را تثبیت و طرح های مشخصی را در آن بخش اراییه بدارند.
مطابق به فرمان رهبری امارت اسلامی افغانستان همه ادارات امارتی موظف هستند که در کنار اراییه خدمات روی پروژه های کار نمایند که عایداتی نیز باشد تا مصارف کشور از عواید داخلی تامین گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS