جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب در ولایت کندز دائر گردید

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۲
جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب در ولایت کندز دائر گردید

۲۲ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش
جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استراداد زمین های غصب شده در ولایت کندز به رهبری مولوی امان الله حسن رئیس زراعت، آبیاری و مالداری آن ولایت و با حضور اعضای هیئت دایر گردید.
در جلسه امروزی دوسیه موازی ۲ جریب زمین امارتی واقع ساحه دشت شاخ تپه ولسوالی علی آباد که از طریق مدیریت عمومی قضایای امارت مواصلت نموده بود، دوسیه موازی ۱۰۰ جریب زمین ساحه چهارگل تپه ولسوالی قلعه ذال و عریضه یک تن از ساکنین نوآباد ولسوالی علی آباد مبنی بر غصب ۲ جریب زمین خسبری امارتی‌اش توسط یک تن از اجاره داران ریاست زراعت ولایت کندز به بهانه اینکه ساحه متذکره را به اجاره اخذ نموده است مورد بحث و بررسی قرار گرفته که در نتیجه بعد از ارزیابی اوراق دوسیه جات فوق الذکر در خصوص موازی ۲ جریب زمین ساحه دشت شاخ تپه علی آباد از اینکه قبلآ در خصوص ساحه متذکره از طرف کمیسیون مرکزی امارتی تصمیم گرفته شده است هدایت داده شد تا دوسیه به مرجع‌اش ارسال و طبق مصوبه نمبر فوق اجراات گردد.
در خصوص دوسیه موازی ۱۰۰ جریب زمین ساحه چهارگل تپه ولسوالی قلعه ذال و ۲ جریب زمین ساحه نوآباد ولسوالی علی آباد هیت به ترکیب اعضای هیات تخنیکی غرض تطبیق اسناد و سکیج ساحه توظیف گردیده اند.
بعدآ ریس و اعضای هیات تخنیکی به ولسوالی خان آباد سفر نموده و در ساحه امیر آباد مربوط به کهنه قلعه ۳۵ قطعات کدستری که شامل موازی ۱هزار۳۶۲ جریب زمین می‌گردید را  بالای ساحه تطبیق و موازی متذکره را که در نقشه کدستری منحیث املاک حکومتی سروی گردیده است را تشخیص و تثبیت نموده و توسط فنی کدستر کوردینات، سکیج و کروکی آن اخذ گردیده و هدایت داده شده تا بعد از تکمیل تحقیقات دوسیه متذکره غرض اتخاذ تصمیم محول کمیسیون مرکزی گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS