جلسه‌ کمیته‌ رهبری و هماهنگی معینیت زراعت و مالداری با تیم تخنیکی پروژه انکشاف اجتماعی و معیشت پایدار برگزار شد

content_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۰ - ۱۲:۴۲
جلسه‌ کمیته‌ رهبری و هماهنگی معینیت زراعت و مالداری با تیم تخنیکی پروژه انکشاف اجتماعی و معیشت پایدار برگزار شد جلسه‌ کمیته‌ رهبری و هماهنگی معینیت زراعت و مالداری با تیم تخنیکی پروژه انکشاف اجتماعی و معیشت پایدار برای تطبیق بهتر این پروژه در ولایت‌های خوست و پکتیا، برگزار شد شیرشاه امیری، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، با تیم تخنیکی و آمر پروژه آقای مولر اندر دانل (Muller Ander Daaniel) تدویر جلسه، دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، از فعالیت‌های اداره انکشافی و همکاری س

جلسه‌ کمیته‌ رهبری و هماهنگی معینیت زراعت و مالداری با تیم تخنیکی پروژه انکشاف اجتماعی و معیشت پایدار برای تطبیق بهتر این پروژه در ولایت‌های خوست و پکتیا، برگزار شد
شیرشاه امیری، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، با تیم تخنیکی و آمر پروژه آقای مولر اندر دانل (Muller Ander Daaniel) تدویر جلسه، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، از فعالیت‌های اداره انکشافی و همکاری سویس در افغانستان قدردانی کرد و از تطبیق پروژه‌های تحت حمایت این اداره اطمینان داد. وی گفت که پروژه‌ها به‌ شکل درست پلان و تطبیق می‌شود تا از یک طرف برای مردم و دهقانان بی‌بضاعت ولایت‌های خوست و پکتیا منفعت بیش‌تر داشته باشد و از طرف دیگر زراعت کشور مسلکی، عصری و پایدار شود.
به تعقیب آن، مولر اندر دانل، آمر پروژه انکشاف اجتماعی و معیشت پایدار، از فعالیت‌های وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تشکر و بر همکاری بیش‌تر این پروژه در راستای تقویت سکتور زراعت و مالداری در افغانستان تأکید کرد.
همچنان محمدتواب ستانکزی در‌باره کارهای تکمیل و نیمه‌تکمیل پروژه مذکور در ولایات خوست و پکتیا معلومات داد. براساس آنچه آقای ستانکزی توضیح داد، مدت این پروژه ۱۰ سال (May ۲۰۱۳-July ۲۰۲۳) است که در سه مرحله تطبیق می‌شود و بودجه مجموعی آن ۱۵.۳ میلیون دالر امریکایی است.
شیرشاه امیری، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، بر همکاری و هماهنگی بیش‌تر بین طرفین تأکید کرد.
 تیم تخنیکی و آمر این پروژه ضمن قدردانی از حمایت و همکاری وزارت زراعت، تعهد کردند که تمام هدایات معین زراعت و مالداری و نظریات اشتراک‌کننده‌گان را در نظر گرفته فعالیت‌های خویش را در ولایت‌های خوست و پکتیا نجام می‌دهند.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS