افتتاح مرکز واکسین سازی شرکت ورد استار گروپ در کابل

mail-admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۹
افتتاح مرکز واکسین سازی شرکت ورد استار گروپ در کابل

 ۲۳ جدی ‍۱۴۰۲ ه‍.ش
در افتتاح مرکز واکسین سازی شرکت تولید ادویه حیوانی ورد استار گروپ مفتی ذاکر الله‌ ذاکر رئیس عمومی مالداری و صحت حیوانی وزارت زراعت، آمران، داکتر وترنران و متخصصان سکتور مالداری وزارت زراعت حضور داشتند.
در مجلس افتتاح این مرکز رئیس عمومی مالداری و صحت حیوانی وزارت زراعت صحبت نموده و به مسوولان این شرکت گفت که کوشش نمایند در قسمت تهیه واکسین باکیفیت کار  نمایند تا فاید آن به مالداران بیشتر برسد و محصولات حیوانی مفید به جامعه تهیه شود.
آقای ذاکر گفت:" توقع داریم فعالیت‌های خود  را نسبت به ضروریات این ملک به دیگر ولایات نیز توسعه بدهید و محصول مطابق نیازمندی مالداران تهیه نمائید، وزارت زراعت در حمایت و همکاری شما قرار دارد، محصول باکیفیت می‌تواند در تقویت و حمایت نظام نیز مفید باشد، از سرمایه‌گذاران دیگر نیز می‌خواهیم به این بخش سرمایه‌گذاری و کار نمایند، چون ضرورت مالداران به این بخش بیشتر است و مردم به غذای صحی و باکیفیت ضرورت دارند".
بعد از ختم مجلس سخنرانی مسوولان حاضر با افتتاح قطع نوار و دیدن از اتاق‌ها و لابراتوارهای بخش واکسین این مرکز برنامه خاتمه یافت.
شرکت تولید ادویه حیوانی ورلد استار گروپ از شرکت‌های فعال در تولید دوای حیوانات می‌باشد که به میلیون‌ها دالر در این بخش سرمایه‌‎گذاری نموده و نیز دارای تجهیزات لابراتواری برابر به معیارهای جهانی می‌باشد حالا در بخش تولید  واکسین نیز فعالیتش‌ را آغاز نموده‌است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS