طرح ایجاد چهار کمپلکس زراعتی برای وزیر زراعت ارائه گردید

mail-admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۱
طرح ایجاد چهار کمپلکس زراعتی برای وزیر زراعت ارائه گردید

۱۶ جدی ۱۴۰۲ هـ.ش
طرح ایجاد چهار کمپلکس زراعتی، مالداری، باغداری و ترویجی از سوی روساء و متخصصین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری ترتیب گردیده، به مولوی عطاءالله‌عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری ارائه گردید.
 بر اساس این طرح کمپلکس‌های‌های زراعت و مالداری در چهار زون افغانستان به منظور ترویج روش‌های نوین زراعت، مالداری و آبیاری ساخته می‌شود.
در این جلسه  روساء و متخصصان وزارت زراعت در مورد طرح به وزیر زراعت معلومات همه جانبه داده و در مورد اهمیت و ارزش آن صحبت نمودند.
وزیر زراعت جهت غنامندی طرح متذکره نظریاتش را شریک ساخت و تاکید نمود تا کمپلکس‌های زراعتی باید به دهقانان، مالداران و باغداران مراکز آموزشی باشد که آن‌ها را به روش‌های معاصر روز زراعت و مالداری آشنا سازد.
 این طرح بعد از بحث‌های زیاد از طرف وزیر زراعت مورد تائید قرار گرفت و هدایت داد که چهار تیم از متخصصان به چهار زون افغانستان سفر نموده زمین آن‌ را انتخاب نمایند تا روی آغاز کار عملی آن اقدام صورت گیرد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS