دیدار وزیر زراعت با والی دایکندی: گفت‌وگو درباره‌ی پروژه‌های تطبیق شده و برنامه‌های آینده

mail-admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۱
دیدار وزیر زراعت با والی دایکندی: گفت‌وگو درباره‌ی پروژه‌های تطبیق شده و برنامه‌های آینده

۲۹ جدی ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با احمدضیا همدرد، والی ولایت دایکندی دیدار کرد. دو طرف در این ملاقات درباره‌ی پروژه‌های تطبیق شده و برنامه‌های آینده در این ولایت صحبت کردند.
والی دایکندی در این دیدار از کارکردهای وزارت زراعت در ولایت دایکندی تشکر کرد و پروژه‌های تطبیق شده در ولایت دایکندی، از جمله پروژه‌های مدیریت محصولات زراعتی مانند سردخانه‌های سیب و ذخیره‌گاه‌های کچالو را برای رشد اقتصاد دهقانان و باغداران این ولایت مؤثر و مفید خواند. والی دایکندی ضمن این که دایکندی را ولایتی کم‌تر انکشاف‌یافته خواند، خواهان سرمایه‌گذاری در بخش توسعه‌ی باغداری بادام و سیب دختر شاه شد و نیز خواستار توجه به ماهی‌پروری، زنبورداری و مرغداری در آن ولایت گردید. او هم‌چنان گفت که چون پروژه‌ی ملی باغداری و مالداری پایان یافته، مردم نیاز دارند تا این خلا را پروژه‌های دیگر پر کنند.
سپس داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، ‌آبیاری و مالداری گفت که طرح ملی بادام توسط وزارت زراعت ساخته شده و به شورای عالی اقتصادی ارایه شده که پس از تأیید و منظوری و طی مراحل، تطبیق خواهد شد که ولایت دایکندی نیز شامل آن است. آقای احدی هم‌چنان گفت که در بخش باغداری وزارت توجه خاص دارد تا بدیل پروژه‌ی ملی باغداری و مالداری به میان بیاید و این خلا را پر کند.
وزیر زراعت هم‌چنان گفت هم‌چون ولایت‌های دیگر، با توجه به امکانات، به بخش‌های مختلف در دایکندی نیز کار صورت می‌گیرد.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS