دیدار وزیر زراعت با سفیر پاکستان در کابل: گفت‌وگو روی بهبود وضعیت تجارت محصولات زراعتی میان دو کشور

mail-admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۷ - ۱۶:۳۴
دیدار وزیر زراعت با سفیر پاکستان در کابل: گفت‌وگو روی بهبود وضعیت تجارت محصولات زراعتی میان دو کشور

۷ جدی ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با منصور احمد خان، سفیر جمهوری اسلامی پاکستان مقیم کابل دیدار کرد. آنان در این دیدار درباره تجارت محصولات زراعتی میان دو کشور صحبت کردند.
آقای احدی در این دیدار، افزون بر تأکید روی بهبود روابط تجارت محصولات زراعتی، به ویژه در فصل میوه تأکید کرد و گفت که مرزهای دو کشور باید در فصل میوه و دیگر تولیدات زراعتی باید باز باشد.
وزیر زراعت گفت که گاه‌گاه میان در تجارت محصولات زراعتی با پاکستان مشکلاتی ایجاد می‌شود و باید روی این موضوعات صحبت و مشکلات به صورت دوجانبه حل شود.
هم‌چنان در این نشست، آقای احدی گفت که باید تعرفه‌های گمرکی به صورت فصلی تغییر نکند و دو طرف تعامل بیش‌تر داشته باشد، زیرا این دو کشور، بازارهای تولیدات یک‌دیگر را شکل می‌دهند.
در این دیدار، در بخش تجارت محصولات زراعتی با سفیر پاکستان موافقت شد که موضوعات و مشکلات مشخص و هیأتی برای حل آن، تعیین شود تا در فصل‌های مختلف زراعتی، تعرفه‌های گمرکی تغییر نکند.
سفیر پاکستان در این دیدار ابراز خوش‌بینی کرد که روابط تجارتی میان دو کشور بهبود و گسترش یابد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با سفیر افغانستان در امارات متحده عرب

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در دفتر کارش با مولوی بدرالدین‌ حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عرب دیدار نمود.
در این دیدار روی فرصت‌های سرمایه‌های در بخش. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
Background image

مسوولان موسسه پاملرنه پلان  پروژهای زراعتی‌شان را در ولایت بلخ با وزارت زراعت شریک کردند

مسوولان پروژه پاملرنه پلان اضافه از ۱۰ پروژه را که قرار است در ولایت بلخ تطبیق شود به مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری توضیح دادند.
این پروژه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۸
Background image

از جریان احداث چکدم  در ولسوالی قرغان ولایت فاریاب نظارت شد 

از پروژه آبیاری اعمار چکدم ولسوالی قرغان که بودجه  آن از طرف وزارت زراعت آبیاری و مالداری تمویل می گردد توسط هیت منتخب مقام ولایت فاریاب نظارت به عمل آمد.
این هیئت متشکل از نمایندگان. . .

BACK TO NEWS