دیدار وزیر زراعت با سفیر پاکستان در کابل: گفت‌وگو روی بهبود وضعیت تجارت محصولات زراعتی میان دو کشور

mail-admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۷ - ۱۶:۳۴
دیدار وزیر زراعت با سفیر پاکستان در کابل: گفت‌وگو روی بهبود وضعیت تجارت محصولات زراعتی میان دو کشور

۷ جدی ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با منصور احمد خان، سفیر جمهوری اسلامی پاکستان مقیم کابل دیدار کرد. آنان در این دیدار درباره تجارت محصولات زراعتی میان دو کشور صحبت کردند.
آقای احدی در این دیدار، افزون بر تأکید روی بهبود روابط تجارت محصولات زراعتی، به ویژه در فصل میوه تأکید کرد و گفت که مرزهای دو کشور باید در فصل میوه و دیگر تولیدات زراعتی باید باز باشد.
وزیر زراعت گفت که گاه‌گاه میان در تجارت محصولات زراعتی با پاکستان مشکلاتی ایجاد می‌شود و باید روی این موضوعات صحبت و مشکلات به صورت دوجانبه حل شود.
هم‌چنان در این نشست، آقای احدی گفت که باید تعرفه‌های گمرکی به صورت فصلی تغییر نکند و دو طرف تعامل بیش‌تر داشته باشد، زیرا این دو کشور، بازارهای تولیدات یک‌دیگر را شکل می‌دهند.
در این دیدار، در بخش تجارت محصولات زراعتی با سفیر پاکستان موافقت شد که موضوعات و مشکلات مشخص و هیأتی برای حل آن، تعیین شود تا در فصل‌های مختلف زراعتی، تعرفه‌های گمرکی تغییر نکند.
سفیر پاکستان در این دیدار ابراز خوش‌بینی کرد که روابط تجارتی میان دو کشور بهبود و گسترش یابد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS