دیدار معین زراعت و مالداری با رئیس جدید دفتر مبارزه علیه موادمخدر و جرایم سازمان ملل متحد

user-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۵
د کرنې او مالدارۍ مرستیال د ملګرو ملتونو له نشه يي توکو او جرمونو سره د مبارزې ادارې له نوي مشر سره وکتل

 

۲۰ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش
 مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با گبرئیل رئیس جدید دفتر مبارزه علیه موادمخدر و جرایم سازمان ملل متحد دیدار کرد.
این دیدار که وزارت زراعت دایر شده بود و در آن خانم فاطمه رئیس قبلی دفتر مبارزه علیه مواد مخدر، عبدالخالق محجوب رئیس بدیل معیشت و مشاوران تخنیکی وزارت زراعت حضور داشتند.
معین زراعت و مالداری در این دیدار به حاضران گفت امارت اسلامی افغانستان  با تعهد به مردم افغانستان و قولش به جهان وفادار است و در این زمینه بیشتر از گذشته کار می‌کند و نیاز است که جهان نیز با امارت تعامل داشته باشد و دهقانان را همکاری کند. " به جهان گفتیم که کشت و کار مواد مخدر بند است، ممنوع شد، امنیت تامین شد، معتادان جمع‌آوری و تداوی گردید، کشت مواد مخدر صفر گردید، از جهان توقع داریم که برای حمایت از دهقانان و مالداران افغانستان همکاری نمایند، نباتات زیادی برای بدیل کشت کوکنار داریم، خانواده دهقان به همکاری سازمان‌های جهانی نیاز دارند که دیگر به کشت مواد مخدر روی نیاورند، هرچند امارت با توجه به امکانات موجود کار می‌کند، با آن‌هم نیاز است که به مردم این ملک همکاری شود بدیل کوکنار زعفران، پنبه، انجیر و دیگر نباتات پر عاید است که می‌تواند به دسترس دهقانان قرار گیرد".
سپس خانم فاطمه رئیس قبلی دفتر مبارزه علسه مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد از تعهد و ادامه همکاری‌های این سازمان با مردم افغانستان سخن گفت :" جهان قبول دارد که کشت مواد مخدر بیش از ۹۵ فیصد در افغانستان کاهش یافته‌است، این موضوع از طریق ستلایت فلمبرداری و تائید گردیده ‌است، امارت کارش فوق‌العاده بوده، من با خاطره‌های خوش از این وطن می‌روم، چون وقت ماموریت من پوره شده و حالا بجای من آقای گبرئیل آمده و برای همه شما آرزوی موفقیت دارم".
در این جلسه در مورد فعالیت‌ها و پروژه‌های‌ تطبیق شده این سازمان نیز معلومات ارائه گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS