حاصلات توت زمینی ولسوالی دره نور ننگرهار

content_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۴ - ۱۵:۴۷
حاصلات توت زمینی ولسوالی دره نور ننگرهار

۴جوزای ۱۴۰۰
این زمین از سوی پروژه «کلپ» وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برای یک تن از باشنده‌گان «دره‌ نور» ساخته شده بود و درآمد آن چند برابر زیادتر از محصولات دیگر زراعتی می‌باشد.
دره نور از ولسوالی‌های زیبا و زراعتی ننگرهار، دارای آب‌وهوای مناسب برای باغداری است. وزارت زراعت چندین پروژه را در بخش‌های مختلف از جمله احداث شبکه‌های آبیاری، احداث باغ‌، باغچه‌های خانگی و کشت توت زمینی انجام داده است و این نمونه‌ای از جمع‌آوری آخرین حاصلات توت زمینی است. ماه حمل و ثور فصل اول برداشت توت زمینی در این ولسوالی می‌باشد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS