رییس جدید ریاست تحقیقات تطبیقی و توافقی وزارت زراعت معرفی شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۹:۵۵
رییس جدید ریاست تحقیقات تطبیقی و توافقی وزارت زراعت معرفی شد

۱۵ حمل ۱۴۰۳  هـ ش
به اساس پيشنهاد وزارت زراعت و حکم رییس‌الوزرا امارت اسلامی، داکتر محمد رفیع باوری، به صفت رییس تحقیقات تطبیقی و توافقی وزارت زارعت آبیاری و مالداری تعین و از سوی مولوی صدر اعظم عثمانی معین زراعت و مالداری به کارمندان آن ریاست معرفی گردید.
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در محفل معرفی  رییس جدید تحقیقات تطبیقی و توافقی گفت:« تحقیقات بخش اساسی زراعت و مالداری است، با تحقیق می‌توانیم که تخم اصلاح شده بذری، نسل اصلاح شده و حاصلات خوب به‌دست بیآوریم و به خودکفایی نزدیک شود.»
در همین حال، مولوی نصرت‌الله طلحه رییس عمومی تحقیقات از کارکردهای انجنیر محمد قاسم عبیدی رییس قبلی این ریاست تحسین و قدردانی نموده گفت:« توافقات تطبیقی و توافقی به ما کمک می‌کند تا حاصلات بیشتر در بخش زراعت داشته باشیم، توافق و تطابق با زمین، خاک، آب و هوا در زراعتی خیلی ارزشمند است، ما تحقیقات زیادی در این بخش داشته ایم.»
داکترمحمد رفیع باوری، رییس جدید تحقیقات تطبیقی و توافقی پیش از این به حیث مشاور در امور تحقیقات زراعتی ایفای وظیفه می‌کرد.
پیش از این انجنیر محمد قاسم عبیدی در این سمت ایفای وظیفه می‌نمود که به دلیل پوره کردن معیاد خدمت به تقاوت سوق گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS