۲۰۰ بسته‌ی ارزش‌افزایی نبات طبی هینگ در ولایت هرات توزیع شد

mail-admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۷ - ۱۶:۱۲
۲۰۰ بسته‌ی ارزش‌افزایی نبات طبی هینگ در ولایت هرات توزیع شد

۷ جدی ۱۳۹۹
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت هرات از طریق تطبیق پروژه‌های انکشافی منابع طبیعی، برای  ۲۰۰ نفر مستفیدشونده، ۲۰۰ بسته‌ی ارزش‌افزایی نبات طبی هینگ شامل ۱۶ قلم لوازم و اجناس مورد ضرورت را برحسب نیازمندی‌های‌شان توزیع کرد.
افزون بر تطبیق این فعالیت، به مساحت ۲۰۰ هکتار چراگاه نیز در ولسوالی زنده‌جان در شمال روستاهای شکیبان و میمیزک قرق تحت کشت نبات هینگ یا آنغوزه قرار گرفت .
باید یادآور شد که تطبیق این گونه پروژه‌ها بر علاوه‌ی اثرگذاری مثبت بر محیط زیست و بهبود آب و هوا، در رشد اقتصاد نیز نقش به سزایی دارد .

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۴۷
Background image

معین زراعت و مالداری با رییس بنیاد "روپانی" دیدار کرد

۲۸ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با محبت علی رییس بنیاد "روپانی" و شماری از مسوولین این بنیاد دیدار و پیرامون. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۲
Background image

با گرفتن غرفه در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی محصولات خود را به فروش برسانید

جشن دهقان و سی‌ومین نمایشگاه محصولات زراعتی از سوی وزارت زراعت برای چهار روز با شعار "زمینه سازی بنیادی برای زراعت زمین ساز خودکفایی افغانستان" از تاریخ دوازدهم الی پانزدهم ثور سال ۱۴۰۳. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۰
Background image

برای ۶۵ خانواده در ولایت میدان وردک مرغ‌های تخمی توزیع گردید

۲۸ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت میدان وردک به همکاری تخنیکی موسسه واک و با تمویل مالی سازمان انکشافی ملل متحد به منظور بلند بردن سطح اقتصادی و خودکفایی خانواده‌های. . .

BACK TO NEWS