یک مرکز جمع‌آوری شیر در ولسوالی انجیل ساخته شد

mail-admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵
هرات

۲۳دلو ۱۳۹۹
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت هرات، از طریق برنامه حمایت از اولویت ملی دوم وزارت زراعت، یک مرکز جمع‌آوری شیر در قریه نوسان ولسوالی انجیل این ولایت تاسیس و تجهیز کرده است.
این مرکز مسوولیت جمع‌آوری شیر را از خانواده‌هایی که قبلاً از طریق برنامه حمایت از اولویت ملی دوم یا SNaPP2، در باره چگونگی حفاظت و پرورش حیوانات خانگی آموزش دیده و بسته‌های مالداری دریافت کرده‌اند را دارد.
این مرکز با وسایل جدیدی از جمله یک عراده موترسایکل سه چرخ زرنج، ۱۰ عدد دَرَم شیر، ترازو، لکتومتر، تانکر آب، اسپری پمپ و برخی دیگر مواد شوینده نیز تجهیز شده است.
ساختمان این مرکز شورای‌ انکشافی قریه نوسان ساخته شده است.

خبرهای تازه

یکشنبه ۱۴۰۵/۴/۷ - ۱۶:۳۷
Background image

چهار پروژه آبیاری سولری در حومه شهر فیض‌آباد بدخشان به بهره‌برداری سپرده شد

۷ سرطان ۱۴۰۵ هـ.ش
چهار پروژه آبیاری مبتنی بر سیستم سولری با هدف بهبود مدیریت منابع آب، افزایش تولیدات زراعتی و توسعه آبیاری پایدار، در مناطق حومه شهر فیض‌آباد ولایت بدخشان تکمیل و به. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۴/۷ - ۱۴:۵
Background image

برنامه تطبیق واکسین انتروتوکسیمیا برای ۵۰ هزار رأس مواشی کوچک در ننگرهار آغاز شد

۷ سرطان ۱۴۰۵ هـ.ش
۱۲ محرم‌الحرام ۱۴۴۸ هـ.ق
به تلاش ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت ننگرهار، با همکاری تخنیکی کمیته هالند برای افغانستان و حمایت مالی صندوق بین‌المللی انکشاف زراعت،. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۴/۷ - ۱۰:۵۴
Background image

کمپاین تطبیق واکسین هاری، تیتانوس و شاربن برای هزاران رأس مواشی در پکتیا آغاز شد

۷ سرطان ۱۴۰۵ هـ.ش
۱۲ محرم‌الحرام ۱۴۴۸ هـ.ق
در هماهنگی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پکتیا و با حمایت مالی و تخنیکی کمیته هالند برای افغانستان، کمپاین تطبیق واکسین علیه بیماری‌های. . .

بازگشت به خبرها