وزیر زراعت وارد ولایت بلخ شد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲ - ۱۶:۲۲
وزیر زراعت وارد ولایت بلخ شد

۲ جدی ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با هیات همراهش بیگاه امروز به هدف نظارت، بهره‌برداری و تهداب‌گذاری شماری از پروژه‌ها و نیز بررسی و ارزیابی ظرفیت‌ها و زمینه‌های کار در بخش زراعت، وارد ولایت بلخ شد.
محمدفرهاد عظیمی والی، محمدافضل حدید رییس شورای ولایتی بلخ و نیز شماری دیگر از مسوولان محلی این ولایت از وزیر زراعت در میدان هوایی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی استقبال کردند‌.
در عین حال، داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با استاد عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی افغانستان نیز دیدار کرد.
وزارت زراعت در سال روان مالی بیش از ۵۸۰ میلیون افغانی را برای تطبیق پروژه‌های مختلف در بخش‌های زراعت، آبیاری و مالداری در مرکز و ولسوالی‌های ولایت بلخ هزینه می‌کند که با نزدیک شدن به پایان سال مالی، بسیاری از این پروژه‌ها تکمیل شده است.
قرار است فردا، شماری از این پروژه‌ها، شامل سردخانه‌های صفرانرژی انار، ذخیره‌گاه‌های پیاز و کچالو توسط وزیر زراعت به بهره‌برداری سپرده شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS