قرارداد فروش عسل و پنبه در هرات با دو شرکت خصوصی امضا شد

content_admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۷/۱۰ - ۹:۸
قرارداد فروش عسل و پنبه در هرات با دو شرکت خصوصی امضا شد
۹ میزان ۱۳۹۹
شماری از تولیدکننده‌گان عسل و پخته در ولایت هرات، به منظور فروش محصولات‌شان، با دو شرکت خصوصی قرارداد بستند.
این قراردادها در نتیجه همکاری برنامه‌ی حمایت از اولویت ملی دوم، «SNaPP2»، مربوط به وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور بازاریابی برای فروش محصولات زراعتی امضا شده است.
بر اساس این قراردادها، ۳۶ تن از تولیدکننده‌گان پنبه در ولسوالی‌های زنده‌جان، انجیل و گذره و هم‌چنین شش تن از تولیدکننده‌گان پیش‌تاز عسل در ولسوالی‌های غوریان، گذره، انجیل، زنده‌جان و کرخ، محصولات‌شان را به شرکت‌ صنعتی «بست هروی» و شرکت زنبورداری و پروسس عسل «جهان سبزینه اعتماد»، می‌فروشند.
هدف اصلی از عقد این قراردادها، ایجاد اطمینان برای هر دوجانب، بلند بردن سطح تولید، کیفیت، بازاریابی برای محصولات دهقانان، افزایش فرصت‌های شغلی و بلند بردن سطح عاید دهقانان و تولیدکننده‌گان در روستاها می‌باشد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS