راه‌اندازی برنامه آموزشی برای محصلان انستیتوت زراعت ولایت بادغیس

user-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۸:۴۶
راه‌اندازی برنامه آموزشی برای محصلان انستیتوت زراعت ولایت بادغیس

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس برای محصلان صنف ۱۴ انستیتوت زراعت آن ولایت برنامه آموزش عملی و نظری را راه‌اندازی کردند.
در این برنامه در مورد شناخت امراض نباتی، نحوه کنترول همه جانبه آفات و امراض نباتی یا (IPM) ساختن ادویه جات ترکیبی  مانند لایم سلفر، بوردمکسچر، معرفی سامان آلات لابراتوار تشخیص امراض نباتی، نحوه مجادله کیمیاوی و میخانیکی ملخ و کفشک لان مذکور توسط متخصص مدیریت عمومی حفاظه نبات توضیح و تشریح داده شد. 
 قرار است این برنامه در بخش غله جات و باغداری نیز راه اندازی شود.

خبرهای تازه

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۱۶:۱۲
Background image

در کندهار کار ساخت ۱۵ باب سبزخانه به ارزش ۶.۱ میلیون افغانی آغاز شد

۳۱ جوزا ۱۴۰۵ هـ.ش
۵ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ هـ.ق
با هماهنگی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کندهار، با حمایت مالی برنامه انکشافی ملل متحد، همکاری تخنیکی مؤسسه بنیاد صلح و تحت نظارت. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۱۶:۹
Background image

زمین از سوی وزارت زراعت به وزارت معارف انتقال داده شد

۳۱ جوزا ۱۴۰۵ هـ.ش
۵ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ هـ.ق
مسئولان ریاست امور اراضی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری می‌گویند که بر اساس فرمان عالیقدر امیرالمؤمنین، قرارداد انتقال زمین میان ریاست. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۱۶:۵
Background image

در ننگرهار برای صدها خانواده ماشین‌های خشک‌کردن سبزیجات و میوه‌ها توزیع شد و ساخت سبزخانه‌ها آغاز گردید

۳۱ جوزا ۱۴۰۵ هـ.ش
۵ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ هـ.ق
در نتیجه تلاش‌های ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت ننگرهار، با حمایت مالی سازمان غذا و زراعت ملل متحد و همکاری تخنیکی مؤسسه مشورتی و. . .

بازگشت به خبرها