دیدار وزیر زراعت با رییس اداره‌ی ملی حفاظت از محیط زیست برای تقویت هم‌آهنگی‌های کمپین نهال‌شانی

mail-admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۴
دیدار وزیر زراعت با رییس اداره‌ی ملی حفاظت از محیط زیست برای تقویت هم‌آهنگی‌های کمپین نهال‌شانی

۱۱ حوت ۱۳۹۹
 داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با شاه‌زمان میوندی رییس اداره‌ی ملی حفاظت از محیط زیست دیدار کرد. آنان در این دیدار درباره تقویت هم‌آهنگی‌ها در کمپین نهال‌شانی صحبت کردند.
رییس اداره‌ی ملی حفاظت از محیط زیست ضمن تشکر از فعالیت‌های وزارت زراعت، گفت که قرار است در تاریخ معینی، کمپین نهال‌شانی برگزار شود. آقای میوندی از وزارت زراعت خواست که در صورت داشتن نهال، به بخش‌های مختلف و دارای نیاز، نهال توزیع کند.
در این دیدار داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت از آماده‌گی‌های وزارت زراعت برای تهیه، تولید و توزیع نهال برای ادارات، سازمان‌ها و مردم در کشور خبر داد و گفت که این کمپین با توزیع نهال‌ها به اساس شرایط اقلیمی، از ولایت‌های گرم‌سیر شروع شده و در ولایت‌های سردسیر هم در روزهای آینده آغاز می‌یابد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS