به ۳۴۴ خانواده در پروان بیش از ۲۰هزار و ۶۰۰ مرغ تخمی توزیع شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۲ - ۱۴:۵۷
به ۳۴۴ خانواده در پروان بیش از ۲۰هزار و ۶۰۰ مرغ تخمی توزیع شد

۱۲ جوزای ۱۴۰۰
ریاست ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پروان، با افتتاح فاز سوم پروژه مرغ‌داری، به ارزش ۱۳میلیون و هشت‌صدهزار افغانی، به ۳۴۴ خانواده مرغ تخمی توزیع کرد.
ریاست زراعت پروان می‌گوید که با افتتاح این پروژه ۲۰هزار و ۶۰۰ و چهل قطعه مرغ تخمی با امکانات مرغ‌داری به خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شده است.
فضل‌الدین عیار والی پروان، در مراسم آغاز فصل سوم پروژه مرغ‌داری و توزیع این مرغ‌های تخمی به خانواده‌‌های بی‌بضاعت، گفت: «این پروژه از سوی بانک جهانی تمویل می‌گردد که از این برنامه ۱۳۰ فامیل در مرکز، ۱۳۵ فامیل در ولسوالی بگرام و ۷۹ فامیل در ولسوالی جبل‌السراج مستفید شده و برای هر فامیل ۶۰ قطعه مرغ تخمی با امکاناتی از قبیل آب‌خوره، دانه و واکسین به ارزش ۱۳ میلیون و هشت‌صدهزار افغانی توزیع گردید.»
آقای عیار گفت که توزیع این مرغ‌ها به بهبود اقتصاد خانواده‌‌ها کمک می‌کند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS