نشستی بررسی آماده‌گی ها جهت اشتراک وزارت زراعت در کنفرانس ملی کار دایر شد

mail-admin
شنبه ۱۴۰۳/۳/۵ - ۱۲:۴۱
د کارګر په ملي کنفرانس کې د کرنې وزارت د ګډون د چمتووالي د ارزونې په موخه غونډه دائره شوه

۵ جوزا ۱۴۰۳ هـ.ش 
نشست به منظور بررسی  آمادهگیها جهت اشتراک وزارت زراعت در کنفرانس ملی کار تحت سرپرستی مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و اشتراک متخصصان زراعت، اراضی، پلان و پالیسی دایر شد.
در آغاز مجلس معین زراعت و مالداری در مورد اهمیت کنفرانس و تهیه متن جامع و سهم سکتور زراعت و مالداری در ایجاد اشتغال و کار سخن گفت تا در کنفرانس ارایه گردد.
بعد از آن متن ترتیب شده ماحول موضوع از طرف محمد قیس شریفی آمر پالیسی وزارت زراعت شریک شد و حاضران در مورد نظریات خویش را شریک نمودند تا در آن گنجانیده شود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS