از نمایشگاه محصولات زراعتی در بادام باغ بازدید نموده و محصولات وطنی را بدست بیاورید 

mail-admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۵۷
از نمایشگاه محصولات زراعتی در بادام باغ بازدید نموده و محصولات وطنی را بدست بیاورید 

 سی‌ومین نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی در بادام باغ کابل با حضور گسترده مقامات امارت اسلامی، تجار و متشبثین سکتور خصوصی، دهقانان و مالداران آغاز و در دو روز اول شاهد حضور  هزاران تن از  باشنده گان ولایت مختلف کشور بود.
این نمایشگاه که با شعار «زمینه‌سازی بنیادی به زراعت، زمینه ساز خودکفایی افغانستان» به را انداخته شده است در آن محصولات زراعتی و مالداری، تولیدات داخلی، صنایع دستی خانم‌ها، وسایل و ماشین آلات زراعتی در ۲۶۳ غرفه به نمایش گذاشته شده است که ۵۶ غرفه آن مربوط صنایع دستی خانم‌ها می‌شود.
 زعفران هرات، پسته بادغیس، جلغوزه پکتیا و پکتیکا، ستروس ننگرهار، عسل بدخشان، چهازمغز کاپیسا، انار تگاب، صنایع دستی بامیان، قالین، پنبه هلمند و گیاهان طبی این نمایشگاه را رنگین‌تر ساخته است.
در نمایشگاه ملی بادام باغ ماشین‌آلات زراعتی، کودهای مختلف کیمیاوی، ورایتی‌های مختلف گندم و سایر غله‌جات و حبوبات، آفت‌کش‌های زراعتی، سیستم آبیاری قطره‌ای و شمسی به نمایش گذاشته شده و معلومات در باره زراعت، مالداری و باغداری توسط مسوولین وزارت زراعت ارایه می‌شود.‌
نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی در بادام باغ مکان مناسب برای تفریحی و سرگرمی برای باشنده‌گان کابل و اشتراک کننده‌گان می‌باشد.‌
این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۵ ثور ادامه دارد، در این نمایشگاه اشتراک نمایید و از  محصولات زراعتی و سایر  تولیدات داخلی بازدید نموده و با خرید تولیدات داخلی در رسیدن افغانستان به خودکفایی سهیم  شوید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

BACK TO NEWS