۴۰ پایه ماشین خردکننده علوفه برای مالداران هرات توزیع شد

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۱/۱۶ - ۱۰:۲۹
۴۰ پایه ماشین خردکننده علوفه برای مالداران هرات توزیع شد

۱۶ حمل ۱۴۰۰
برنامه حمایت از اولویت ملی دومِ وزارت زراعت، آبیاری، و مالداری در ولایت هرات، ۴۰ ماشین خرکننده‌ی علوفه یا (Chopper machine) را برای مالداران پیش‌قدم تحت پوشش این برنامه توزیع کرد.
هدف از توزیع این ماشین‌ها معرفی تکنولوژی جدید مالداری و ایجاد سهولت در امر تغذیه حیوانات است. علوفه‌جاتی مانند جواری و باجره، که خردکردن‌شان برای مالداران به شکل محلی مشکل است، توسط این دستگاه‌ها به ساده‌گی خرد شده و قابل تغذیه برای حیوانات می‌شود.
گفتنی است که مالداران تحت پوشش برنامه‌ی حمایت از اولویت ملی دوم، از سطح ولسوالی‌های انجیل، گذره، کرخ، و غوریان این ولایت هستند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۶:۱۷
Background image

ورکشاپ پلان‌گذاری نباتات تابستانی زون مرکزی دایر گردید

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست عمومی تحقیقات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به‌ همکاری دفتر سازمان خوراک و غذا سازمان ملل، ورکشاپ پلانگذاری نباتات تابستانی زون مرکزی را برگزار نمود.
مولوی صدراعظم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۳۹
Background image

تاکید معین مالی و اداری بر فعال سازی فابریکه لبینات ریشخور

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخوند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از فابریکه پروسس لبنیات واقع در ساحه ریشخور ولایت کابل بازدید و تاکید بر فعال سازی آن کرد.
م. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۶
Background image

نظارت از جریان کار اعمار چکدم  در قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار ولایت فاریاب

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب از جریان پیشرفت کار پروژه آبیاری اعمار چکدم قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار با حضور نماینده‌گان مقام ولایت، ریاست‌های شهرسازی و اقتصاد. . .

BACK TO NEWS