۲۶ فارم در کاپیسا ماهی می‌پرورند

content_admin
شنبه ۱۳۹۹/۹/۲۲ - ۱۴:۳۵
۲۶ فارم در کاپیسا ماهی می‌پرورند

۲۰ قوس ۱۳۹۹
مسوولان در ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کاپیسا می‌گویند که در این ولایت  ۲۶ فارم ماهی‌پروری در همکاری وزارت زراعت آبیاری و مالداری با سکتور خصوصی تا اکنون ایجاد شده است.
کاپیسا یکی از ولایت‌هایی است که آب‌وهوای مناسب برای پرورش ماهی دارد و تنها امسال ۱۵ متریک تن گوشت ماهی و حدود  ۲۷۰ هزار  جوجه‌ماهی تولید کرده است.
صیاد یکی از مارکیت‌های مناسب برای عرضه ماهی است. در این بازار نه تنها تولید ماهی داخی این ولایت، فروخته می‌شود بلکه از سایر ولایت‌ها و خارج کشور نیز به این بازار ماهی وارد می‌شود.
ماهی صیاد از شهرت و کیفیت خاصی برخوردار است که علاقه‌مندان زیادی دارد و سالانه هزاران تن برای خوردن ماهی صیاد از این محل تفریحی دیدن می‌کنند که زمینه‌های کار را برای شماری از باشنده‌گان این محل فراهم کرده است. این میطان تقاضا، کاپیسا را به بستر مناسبی برای ماهی‌پروری بدل کرده است.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS