۲۲۶ پروژه‌ی مدیریت محصولات زراعتی در لوگر به بهره‌برداری سپرده شد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۶/۲۵ - ۱۵:۱۸
۲۲۶ پروژه‌ی مدیریت محصولات زراعتی در لوگر به بهره‌برداری سپرده شد

۲۵  سنبله ۱۳۹۹
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت لوگر می‌گوید که کار ۲۲۶ پروژه‌ی مدیریت محصولات زراعتی در این ولایت تکمیل شده و حالا این پروژه‌ها به بهره‌برداری سپرده شده‌اند. این پروژه‌ها، که هزینه‌ی جمعی‌شان، ۱۲۲ میلیون افغانی است، با حضور مسوولان محلی ولایت لوگر به بهره‌برداری سپرده شد.
عبدالله تسل، رییس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت لوگر می‌گوید که از میان این پروژه‌ها، ۹۱ پروژه ساخت ذخیره‌گاه‌های پیاز، ۷۹ پروژه ساخت ذخیره‌خانه‌های کچالو، ۲۸ پروژه ساخت کشمش‌خانه و ۲۸ پروژه‌ی دیگر، توزیع ماشین‌های خشک‌کننده‌ی میوه و سبزی برای دهقانان و باغداران است که در مرکز و ولسوالی‌های لوگر تطبیق شده است.
تطبیق این پروژه‌ها که به تهیه‌ی زیربنا به دهقانان منجر شده است، باعث خوش‌حالی دهقانان گردیده است. دهقانان و باغداران می‌گویند، تأسیساتی که پروژه‌ی مدیریت محصولات زراعتی برای‌شان بنا کرده است، می‌تواند در مکانیزه‌سازی زراعت، رول ارزشمند داشته باشد و باعث رشد اقتصادی دهقانان و باغداران این ولایت شود.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

 سفر معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت پروان

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در رائس یک هیئت متشکل از روئسا و متخصصین وزارت زراعت به منظور بررسی وضعیت کلی زراعت و مالداری و حل مشکلات. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۴
Background image

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کندز برگزار شد

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه هیئت تخنیکی  جلوگیری از غصب و استرداد زمین های غصب شده در ولایت کندز تحت ریاست مولوی امان ‌الله حسن رئیس هیئت تخنیکی و با اشتراک اعضای هیئت دایر گردید.
در این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۵۱
Background image

سروی زمین‌های زراعتی قریه زمان کور بالا و ملکان ولایت پنجشیر جهت زهکشی

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری زمین‌های قریه زمانکوربالا و ملکان ولایت پنجشیر را جهت شناسایی ساحاتی که نیاز به زهکشی دارد سروی نمودند.
به اساس عرایض مردم زمان. . .

BACK TO NEWS