۲۰۰ بسته‌ی ارزش‌افزایی نبات طبی هینگ در ولایت هرات توزیع شد

mail-admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۷ - ۱۶:۱۲
۲۰۰ بسته‌ی ارزش‌افزایی نبات طبی هینگ در ولایت هرات توزیع شد

۷ جدی ۱۳۹۹
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت هرات از طریق تطبیق پروژه‌های انکشافی منابع طبیعی، برای  ۲۰۰ نفر مستفیدشونده، ۲۰۰ بسته‌ی ارزش‌افزایی نبات طبی هینگ شامل ۱۶ قلم لوازم و اجناس مورد ضرورت را برحسب نیازمندی‌های‌شان توزیع کرد.
افزون بر تطبیق این فعالیت، به مساحت ۲۰۰ هکتار چراگاه نیز در ولسوالی زنده‌جان در شمال روستاهای شکیبان و میمیزک قرق تحت کشت نبات هینگ یا آنغوزه قرار گرفت .
باید یادآور شد که تطبیق این گونه پروژه‌ها بر علاوه‌ی اثرگذاری مثبت بر محیط زیست و بهبود آب و هوا، در رشد اقتصاد نیز نقش به سزایی دارد .

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS