۱۷ نهاد حکومتی برای وقایه و کنترول امراض مشترک میان انسان‌ها و حیوانات تفاهم‌نامه امضا کردند

mail-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۶/۲۶ - ۱۰:۴۵
۱۷ نهاد حکومتی برای وقایه و کنترول امراض مشترک میان انسان‌ها و حیوانات تفاهم‌نامه امضا کردند

۲۶ سنبله ۱۳۹۸
۱۷ نهاد حکومتی، به شمول وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برای وقایه و کنترول امراض زونوز (بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان) تفاهم‌نامه‌ها‌ی همکاری امضا کردند.
هدف از امضای تفاهم‌نامه‌های یادشده، جلوگیری و وقایه در مقابل امراض خطرناک (زونوز) و کنترول این بیماری‌ها است که به شکل طبیعی ازحیوانات فقاریه به انسان‌ها انتقال می‌یابد.
این تفاهم‌نامه‌ها در حضور عبدالله عبدالله رییس اجرایی و با حضور سران ۱۷ نهاد، امضا شد. به نماینده‌گی از وزارت زراعت در این مراسم، حشمت‌الله غفوری معین آبیاری و منابع طبیعی شرکت کرده بود.
باید گفت که حکومت متعهد به اجرای تلاش‌های بیش‌تر در این زمینه است تا از شیوع و گسترش امراض مشترک میان انسان‌ها و حیوانات جلوگیری کند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۶:۱۷
Background image

ورکشاپ پلان‌گذاری نباتات تابستانی زون مرکزی دایر گردید

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست عمومی تحقیقات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به‌ همکاری دفتر سازمان خوراک و غذا سازمان ملل، ورکشاپ پلانگذاری نباتات تابستانی زون مرکزی را برگزار نمود.
مولوی صدراعظم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۳۹
Background image

تاکید معین مالی و اداری بر فعال سازی فابریکه لبینات ریشخور

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخوند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از فابریکه پروسس لبنیات واقع در ساحه ریشخور ولایت کابل بازدید و تاکید بر فعال سازی آن کرد.
م. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۶
Background image

نظارت از جریان کار اعمار چکدم  در قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار ولایت فاریاب

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب از جریان پیشرفت کار پروژه آبیاری اعمار چکدم قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار با حضور نماینده‌گان مقام ولایت، ریاست‌های شهرسازی و اقتصاد. . .

BACK TO NEWS