گفتگوی تاجران با تاجران و تاجران با دولت در نمایشگاه زراعتی بادام‌باغ

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۱/۵ - ۹:۵۷
گفتگوی تاجران با تاجران و تاجران با دولت در نمایشگاه زراعتی بادام‌باغ

۵حمل ۱۴۰۰
در حاشیه نمایشگاه زراعتی بادام‌باغ، شماری از تاجران عرصه‌ی زراعتی با هم‌دیگر و با نمایندگان دولتی در باره چگونگی ادامه‌ی فعالیت‌های‌شان باهم گفتگو کردند.
در برنامه‌های «B2B» و «B2G»، تاجران و مسوولان پروژه‌های زراعتی در باره‌ روندکاری‌شان باهم دیگر معلومات لازم را شریک‌ ساختند.
مسوولان پروژه‌ها، موسسات همکار دهقانان و سکتور زراعت فعالیت‌های‌شان را تشریح کرده و هم‌چنان از برنامه‌های آینده‌ی‌شان معلومات دادند. متشبثین و مولدین با همدیگر بحث کرده و سوالات‌شان را مطرح ساختند. در این برنامه بانوان و مردان تجارت پیشه، دهقانان و صنعت‌کاران حضور داشتند. برنامه دیدار تجار با تجار و تجار با دولت به ابتکار وزارت زراعت همه ساله در محوطه نمایشگاه زراعتی بادام‌باغ راه‌‌اندازی می‌شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS