وزیر زراعت در سفر به سمنگان رنگین‌سازی سفره‌های مردم را از مسوولیت‌های وزارت زراعت دانست

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۶ - ۱۰:۴۴
وزیر زراعت در سفر به سمنگان رنگین‌سازی سفره‌های مردم را از مسوولیت‌های وزارت زراعت دانست

۶ سرطان ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی‌ عطاءالله عمری وزیر‌ زراعت آبیاری ‌‌ و مالداری و هیئت همراهش به سلسله سفر به ولایت‌های شمال کشور به ولایت سمنگان سفر کرده و طی نشست بزرگ مردمی تاکید بر آوردن تغییر بر سفره مردم و رنگین‌سازی آن کرد.
این  مجلس  با حضور داملاشعیب رسالت والی ولایت سمنگان، مولوی حبیب الله شاکر قوماندان امنیه،  شماری از روئسا و متخصصین وزارت زراعت، روسا ادارات محلی و‌ باشندگان‌ سمنگان حضور داشتند.
در این مجلس وزیر زراعت  آوردن تغییر‌ در دسترخوان مردم ‌‌ و بهتر شدن وضعیت اقتصادی دهقانان و مالداران را  از مکلفیت های وزارت زراعت دانسته و   تاکید کرد ‌‌در این عرصه شب و روز کار می‌کنند. 
در این برنامه همچنین پیرامون همکاری و حمایت مسوولان امارتی در جلوگیری از عصب زمین ‌ و جمع آوری عشر و زکات با کارمندان زراعت گفتگو صورت گرفت
بعدا مولوی محراب الدین عرفانی رییس شورای علمای ولایت سمنگان زراعت و مالداری را دو پیشه مهم عنوان نمود و گفت که  زراعت و مالداری در دین جایگاه خاص دارد و  برای رشد آن باید به گونه مشترک کار شود چون برای از بین بردن فقر ‌‌ و کاهش مشکلات اقتصادی به زراعت نیاز است. وی همچنین  از برنامه های وزارت زراعت اعلان و حمایت کرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS