وزیر زراعت با مسوولان موسسه اسلو دیدار کرد

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۵
وزیر زراعت با مسوولان موسسه اسلو دیدار کرد

۲۴ جدی ۱۴۰۲ هـ.ش
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با عبدالسلام احمدی رییس موسسه اسلو و شماری از مسوولین این موسسه  دیدار و روی اولویت‌های کاری این موسسه در هماهنگی وزارت زراعت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مولوی عطاءالله عمری در این دیدار گفت:« وزارت زراعت با طرزالعمل‌های جامع جهت تطبیق برنامه‌ها همکار با موسسات ملی و بین‌المللی است، با طرزالعمل واضح که خلاف شریعت نباشد می‌توان فعالیت‌های را برای زنان نیز ایجاد کنیم.»
موسسه اسلو در سال 2013 در افغانستان فعالیت اش را در بخش‌های تعلیم، زراعت، صحت، و توانمندسازی مردم به‌خصوص زنان آغاز نموده است که 18 ولایت را تحت پوشش فعالیت‌های خویش قرار داده است.
عبدالسلام احمدی رییس این موسسه در دیدار با وزیر زراعت گفت:« ما در هماهنگی وزارت زراعت مطابق اولویت‌های مردم کار می‌کنیم هدف ما حمایت و توانمندی فامیل‌ها و دهاقین است، پروژه‌های جدیدی روی دست داریم که در سال جدید تطبیق می‌نماییم.
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری زمینه تطبیق پروژه‌ها را در همکاری موسسات ملی و بین‌المللی به منظور حمایت از مردم به ویژه دهاقین در مرکز و ولایت مهیا نموده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS