معین مالی و اداری وزارت زراعت از دو مرکز جمع آوری شیر در ولایت پروان بازدید کرد

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۹:۲۲
معین مالی و اداری وزارت زراعت از دو مرکز جمع آوری شیر در ولایت پروان بازدید کرد

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری وزارت زراعت از مرکز جمع‌آوری شیر قریه مدد‌خیل ولسوالی جبل‌السراج و قلندرخیل ولسوالی بگرام ولایت پروان بازدید کرد.
معین مالی و اداری در جریان بازدید از مراکز  جمع آوری شیر گفت:« مالداری سهم بزرگ در رشد اقتصادی کشور دارد، توسط مالداری مشکلات اقتصادی خانواده‌ها کمتر می‌شود.»
در این مراکز جمع‌آوری شیر، لبنیات به کمک اتحادیه مالداری جمع‌آوری شده و به مرکز و شرکت‌های پروسیس لبنیات انتقال داده می‌شود.
نزدیک به ۸۰ فیصد مردم پروان علاقه‌مند زراعت و مالداری هستند که مالداری در رشد اقتصادی خانواده در این ولایت مهم پنداشته شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۱:۴
Background image

دو باب تکنیشن القاح مصنوعی در ولایت کندز با وسایل عصری تجهیز و به فعالیت آغاز نمود

دو باب تکنیشن القاح مصنوعی جهت اصلاح نسل حیوانات در ولایت کندز با وسایل عصری تجهیز و با حضور مسوولان ریاست زراعت و کمیته هالند به فعالیت آغاز کرد.
 در محفل افتتاح این تکنیشن‌ها مسول. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۱:۲
Background image

جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت جوزجان دایر شد 

جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت جوزجان تحت ریاست قاری عبدالقادر وحدت رئیس زراعت و با اشتراک نماینده‌گان ریاست‌های سکتوری و موسسات همکار در صالون جلسات این اداره تدویر گردید 
در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۰:۵۹
Background image

سفر هیئت محافظت از جنگلات ولایت بادغیس به ولسوالی مقر، دره بوم و بالا مرغاب

 هیئت محافظت از جنگلات ولایت بادغیس تحت سرپرستی مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، ملاتورجان قدرت قوماندان قطعه حفاظت از جنگلات و هئیت همراه شان به ولسوالی‌های مقر، دره بوم و. . .

BACK TO NEWS