معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت با والی ولایت هرات دیدار کرد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۱۱ - ۱۶:۵
معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت با والی ولایت هرات دیدار کرد

۱۱ جوزای ۱۴۰۰
حشمت‌الله غفوری معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، طی سفری به ولایت هرات با سید وحید قتالی والی این ولایت دیدار نمود.
معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، در این دیدار از توجه به تطبیق پروژه‌های زراعتی در هرات ابراز خرسندی کرده گفت که هرات یکی از ولایات مهم در بخش تولید محصولات زراعتی است. آقای غفوری افزود که وزارت زراعت همه ساله پروژه‌های مختلف زیربنایی برای این ولایت دارد.
والی ولایت هرات نیز از کارکرد وزارت زراعت در این ولایت ابراز قدردانی کرده گفت که پروژه‌های زراعتی از جمله موفق‌ترین و موثرین پروژه‌ها در این ولایت است. او گفت که اجرای پروژه‌های زراعتی باعت شده تا سکتور زراعت رونق یابد و در اقتصاد این ولایت نقش برازنده‌ای را ایفا نماید.
قرار است در سفر آقای غفوری به هرات، شماری از پروژه‌های جدید زراعتی به بهره‌برداری سپرده شده و شماری هم کار تطبیق‌شان آغاز شود.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS