معرفی چهار رییس جدید در وزارت زراعت

mail-admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۱
معرفی چهار رییس جدید در وزارت زراعت

۱۸ حوت ۱۳۹۹
چهار تن از روسای جدید وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، امروز رسماً به کارشان آغاز کردند و به همکاران‌شان معرفی شدند.
عبدالصبور رحمانی به عنوان رییس عمومی ترویج زراعتی، محمدایوب احدی به عنوان رییس خدمات مالداری، عبدالغفار صدیقی به عنوان رییس توسعه باغداری و هم‌چنین سید احمدخالد صاحب‌زاده به عنوان رییس تنظیم علفچر روستایی‌ بر اساس حکم ریاست‌جمهوری معرفی شدند.
عبدالهادی رفیعی معین مالی و اداری وزارت، در مراسم معرفی این روسا گفت: «خلا در چهار بست کلیدی وزارت پُر شد، یک بخش وزارت بیش‌تر از گذشته فعال می‌شود. سکتور زراعت وسعت و مسوولیت کلان دارد، تلاش می‌کنیم با پشتکار به مشکلات رسیده‌گی کنیم و به پیش‌رفت زراعت بکوشیم.»
شیرشاه امیری معین زراعت و مالداری نیز در این مراسم گفت: «با آمدن روسای جدید کارها منسجم‌تر خواهد شد، همه بخش‌های سکتور زراعت مهم است، به خصوص تحقیق و ترویج، باغداری و مالداری. کوشش می‌کنیم برنامه‌های مشخص داشته و بیش‌تر از گذشته کار کنیم.»
 همین گونه، حشمت‌الله غفوری معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، گفت که یک بخش کلان وزارت رییس نداشت این خلا اکنون پر شده است. آقای غفوری گفت: «بدون شک که در کارها بهبود می‌آید، به موثریت کارها افزوده می‌شود، از همکاران سابق تشکری می‌کنم و از همکاران می‌خواهم که با رییس صاحب‌های نو مثل دوست و عضو فامیل همکار باشند.»

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS