سفر هیئت ریاست زهکشی و اصلاح زمین‌های زراعتی به ولایت کنر

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۶ - ۱۳:۳۰
سفر هیئت ریاست زهکشی و اصلاح زمین‌های زراعتی به ولایت کنر

۶ جدی ۱۴۰۲ هـ.ش 
هیئتی متشکل از تیم تخنیکي ریاست زهکشی و اصلاح زمین‌های زراعتی وزارت، زراعت، آبیاری و مالداری به هدف  شناسایی و تثبیت پروژه‌های زهکشی و اصلاح زمین‌های زراعتی  به ولایت کنر سفر کردند.
 در جریان این سفر هیئت متذکره در نخست با مولوی شیر آقا پیر حبیب الرحمن رئیس زراعت ولایت کنر دیدار کرده و جلسه‌ای را پیرامون توضیح هدف سفر هیئت برگزار کردند در این جلسه هیئت متذکره خواستار همکاری مسوولان ریاست زراعت کنر با هیئت شدند.
 اعضای تيم  تخنیکي ریاست زهکشی وزارت زراعت در این دیدار  در مورد سفر شان معلومات همه جانبه پیرامون بازدید، بررسی و مطالعات امکان سنجی شبکه‌های زهکشی و اصلاح زمین‌های زراعتی را  با رئیس زراعت آن ولایت شریک ساخته و از برنامه های این ریاست جهت زهکشی و اصلاح زمین های زراعتی ساحاتی که نیاز به زهکشی و اصلاح زراعتی دارد سخن زدند.
 متعاقبا رئیس زراعت ولایت کنر در مورد اهمیت زراعتی ولایت کنر سخن زده و افزود" ولایت کنر یکی از ولایت‌های عمده زراعتی بوده و همچنان سطح آب در این ولایت بنابر موجودیت جبهه‌زار‌ها و دریا‌های کنر و نورستان زمین‌ها را شوره زار ساخته است که نیاز است شبکه‌های زهکشی ساخته شود و همچنان در مورد اصلاح زمین‌های زراعتی آن اقدام صورت گیرد و بعدا تیم تخنیکي مقام وزارت با تیم تخنیکي این ریاست مطابق پلان از ساحات ایکه نیاز به زهکش‌ها و اصلاح زمین دارند  بازدید کرده و عملا به کار خویش ادامه دادند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS