سرپرست وزارت زراعت با مسوولان بانک جهانی در مورد پروژه‌های زراعتی صحبت کرد

mail-admin
شنبه ۱۳۹۹/۸/۲۴ - ۱۷:۴۸
دکرنې وزارت سرپرست دنړيوال بانک له چارواکو سره دکرنيزو پروژو په هکله خبرې وکړې


۲۴ عقرب ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، نامزدوزیر و سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در یک کنفرانس ویدیویی، با مسوولان بانک جهانی در مورد چگونه‌گی بسته‌شدن پروژه‌ی ذخایر استراتژیک، ختم پروژه ملی باغداری و مالداری «NHLP»، بررسی وضعیت پروژه‌ی اضطراری رشد زراعت و مصونیت غذایی «EATS» ‌و آماده‌گی‌ها برای شروع پروژه‌ی امید گفت‌وگو کرد.
سرپرست وزارت زراعت در این کنفرانس ویدیویی، از همکاری بانک جهانی در تمویل پروژه‌ها و همکاری با پروژه‌های وزارت زراعت تشکر کرد و گفت که پروژه‌ی ملی باغداری و مالداری یک پروژه‌ی حیاتی و مطابق با نیاز امروز در کشور بود. آقای احدی در این مورد، خواستار ایجاد پروژه‌ی بدیل برای پروژه‌ی ملی باغداری و مالداری شد.
هم‌چنان سرپرست وزارت زراعت راجع به بسته شدن پروژه‌ی ذخایر استراتژیک سخن گفت و افزود که ضرورت جدی وجود دارد و امید دارد تا پروژه‌ی ذخایر استراتژیک دوباره به کارش آغاز کند.
در همین حال، امان علیم‌زی مسوول سکتور زراعت در دفتر بانک جهانی در افغانستان و شماری دیگر از مسوولان این نهاد، در قسمت تطبیق پروژه‌ها ابراز خوش‌بینی کردند و اعلام داشتند که نیاز است در زمینه‌ی تقویت و تطبیق پروژه‌ها گفت‌وگوهای بیش‌تری صورت بگیرد تا زمینه‌ها برای بهبود کار پروژه‌ها فراهم شود.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۱۴
Background image

سفر هیئت ریاست منابع بشری وزارت زراعت به ولایت ارزگان

۱ ثور ‍۱۴۰۳ هـ.ش

هیئتی از ریاست منابع وزارت زراعت، آبیاری و مالداری این وزارت به منظور ارزیابی کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالدرای ولایت ارزگان به آن ولایت سفر کردند.
این هیئت مطابق. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۱:۵۴
Background image

کمپاین مجادله علیه ملخ با حضور معین زراعت و مالداری در ولایت کندز افتتاح گردید

 

کمپاین مجادله علیه ملخ  در ولایت کندز با حضور داشت مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ریچارد ترانچارد رئیس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

BACK TO NEWS